torsdag 25 augusti 2011

krig

Hejsan alla läsare

Jag kan inte förstå varför folk som kommer hit från krig och elände de bosätter sig här skaffar jobb och så vidare ... Sen åker dom tillbaka till sitt hemland bara för att ta dö på någon gorilla ledare ..... typ Gaddafi ..... Jag frågar mig själv varför ...? Om det var krig här och fred i Turkiet , Om jag flydde dit inte fan skulle jag då återvända till Sverige för att ta dö på någon här i Sverige.

Man bör nog tänka efter innan man drar från ett land till ett anat land. För det fösta Får jag det bättre dit jag kommer .... ? Finns det jobb och bostad till mig ..?

Två kan jag bosätta mig där antigen för en kortare tid eller hela mitt liv .... !

Tre vissa som kommer hit har ju faktiskt flytt från svält och elände dom haft i sitt hem land.

Inga kommentarer: