onsdag 18 mars 2009

Barn misshandel

En Flicka som Kallar sig för Sara har berättat att hon och hennes bror har blivit misshandlade av sin mamma. Efter 45 år har hon nu förstått att det inte är hennes fel att hennes mamma slog båda barnen. En lag finns som säger att man INTE får AGA barn här i Sverige ! Men den följs INTE ALLS .... !!!

Det tycker jag är skit tråkigt... :( Jag har varit i Saras sits fast det var min så kallade pappa som stod för misshandeln av mig och min bror och 2 halv syskon.

Nu undrar jag varför finns det en LAG i Sverige där det står att man INTE får slå sina barn och sedan finns det JÄTTE många som skiter i den Lagen och slår sina stackars barn än då...


Man borde skärpa LAGEN ännu mera tycker jag hur ..? Ja inte vet jag men en sak vet jag och det är att den som råkar ut för en psykisk och fysisk misshandel mår INTE alls bra. Sedan spelar det ingen roll om man är tjej eller kille... Killar kan nog ta en hel del skit men dom mår ju inte bra av detta i alla fall.

Aftonbladet

Inga kommentarer: