tisdag 10 mars 2009

Källaren

En tjej i Österike har varit in låst i en källare i 8 642 dagar under jord. Hennes far hade låst in henne där nere och han våldtog henne flera gånger och hon födde barn flera gånger en pojke hon fick dog i hennes armar.

Jag har själv blivit våldtagen av min far även inlåst men inte på detta sätt. Min far var också dum i huvudet. och jag hade en jävla tur som fick komma i från min familj i god tid. Ja det kan väl anses som god tid i allafall för att leva ett sådant liv i 10 år är inte kul alls.

Jag hade häller inte tillgång till att skriva en dagbok om det som hänt mig själv . Och den familj jag bodde i dom var inte mina riktiga föräldrar dom var foster föräldrar och jag fick inte veta detta förens jag fick min 2 fosterfamilj. Och dom fick verkligen arbeta med mig för jag var så förstöd av det min foster far utsatt mig för.

Jag vet ju att det finns andra barn som lever i liknade fall och skulle vilja kunna hjälpa dom som nu sitter i den skiten som jag satt i då.

Aftonbladet

Inga kommentarer: